dinsdag 21 juni 2011

Wie is de eigenaar of houder van 69-BJ-BD ?

Door Anne Marie ten Berge. Utrecht 21 juni 2011.
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frans Backhuis (VVD)burgemeester in Nieuwegein om met zijn functie de eigenaar of de houder van 69-BJ-BD op te sporen ? De poging tot doodslag, de illegale huisuitzetting met geweld door Stichting Mitros op 08-04-2011 De overval, het illegale leeghalen van mijn woning is wel in zijn stad gebeurd.Hij wil er kennelijk niets van weten. Het zal wel weer een politiek gevoelige zaak zijn. Maar dat interresseert mij niets. De schurken moeten gepakt worden.


Aan: De Directie van de RDW
t.a.v.: Medewerker Unit Informatieverstrekking
Postbus 30000. 9640 RA VEENDAM

Van: A.M.S. ten Berge
Servaasbolwerk 4 bis. 3512 NK Utrecht

Datum: dinsdag 21 juni 2011
Betreft: aanvraagnummer 86276
Bijlagen: Afschrift uw brief van 10 juni 2011 en geld: € 7,95

Geachte heer/mevrouw,

In antwoord op uw schrijven (afschrift bij gevoegd ) bericht ik u als volgt,
Helaas kan ik het bedrag, nodig voor de informatie ter zake van het voertuig Mercedesbenz type 404 ? kleine vrachtwagen met kenteken 69-BJ-BD niet via mijn ING bankrekening nummer:755682130 overmaken want ook op deze tegoeden heeft de criminele curator mevr. Brandt-van Heijst van de firma KROEZEN BV te Vortum-Mullem beslag gelegd.

De betrokken heer, eigenaar of houder van het betreffende voertuig heeft op 08 april 2011 om ongeveer 9:40 uur aangebeld aan mijn woning, Thorbeckepark 108, 3438 WG te Nieuwegein en zich door de intercom gemeld als zijnde dhr. Van Mil (Mill?)vervangende curator. Ik had hem en zijn handlanger en hun voertuig al vanaf 08:00 uur voor de flat gespot. Toen wist ik nog niet dat deze schurk met de hulp van de politieman R.Vroomen van de politie uit Nieuwegein met geweld mij in mijn woning zou overvallen. Zeker steekpenningen ?
In het kort besproken:
Frans Backhuys VVD burgemeester van Nieuwegein heeft niet gereageerd toen ik hem op 05 juni 2011 om informatie vroeg over deze poging tot doodslag. Ik ben op 08-04-2011 onder zijn eindverantwoordelijkheid voor mijn veiligheid, onmachtig gemaakt mijn leven, mijn have en mijn goed te verdedigen. Backhuijs heeft de klachtencommissie Politie Nieuwegein, waar hij voorzitter van is, niet ingeschakeld.
Ook de Off.v.Justitie weigert nasporing te doen naar deze criminele eigenaar of houder van het betreffende voertuig. Uiteraard zwijgt mevrouw de criminele curator ook over de herkomst van de door mij gezochte persoon. Zij kent hem. Terwijl dhr. Marien de Langen, voorzitter van bestuur van Stichting Mitros, de eindverantwoordelijke schurk voor de illegale huisuitzetting met geweld op 08-04-2011 te Nieuwegein, brutaalweg een zaak tegen mij heeft aangespannen om mij ook nog uit mijn kantoor Servaasbolwerk 4 bis te Utrecht. te zetten. Zie Sector Kanton Utrecht Zaak KG 11-494 uitspraak 29 juni 2011
Verzoek:
De bijgevoegde EURO 7, 95 als betaling aan te nemen ter zake van mijn aanvraag 86276.

Hoogachtend: mevrouw A.M.S.ten Berge

Cc Aan:mr.P.van Schuilenburg , secretaris Commissie voor Politieklachten op donderdag 23 juni 2011 van 14:15 tot 15:00 uur. Kroonstraat 25 te Utrecht.
Cc Aan Dhr. mr. A. Wolfsen(PvdA) nep-burgemeester Utrecht en voorzitter Klachten-
commissie Politie Utrecht op 23 juni 2011 van 14:15-15:00 Kroonstraat 25 Utrecht.
Cc Aan: Frans Backhuijs (VVD) en verdachte burgemeester te Nieuwegein. Martinbaan 2 3439 NN Nieuwegein.
Cc Op www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: