vrijdag 16 september 2011

De interne rot bij de Rechtspraak en bij de Regering

Aan: Het Kabinet Rutte-Verhagen
t.a.v.: De Ministerraad,
Postbus 20001
2500 EA Den Haag.

Van: Anne Marie ten Berge, voorzitter DEMOCRATEN
Kantoor: Servaasbolwerk 4 bis
3512 NK Utrecht.

Datum: 16 september 2011
Betreft: De interne rot bij de Rechtspraak en bij de Regering .
Bijlage: geen.

Dames/heren ministers en staatssecretarissen van het kabinet Rutte-Verhagen.

Hoe vaak heb ik u en andere overheden niet geschreven dat ik op 1 januari 2010 de politieke vereniging DEMOCRATEN heb opgericht. Helaas is dhr. R.D.Derks, onze penningmeester van het eerste uur, op 25 oktober 2010 overleden.

Sinds het jaar 2000 heb ik geen inkomen. Geen bijstandsuitkering, geen AOW en geen ABP om als alleenstaande mijn huishouding zelfstandig te kunnen voeren. Op 25 september 2007 ben ik onder curatele gesteld terwijl de rechter mij niet gehoord had.
De zitting ondercuratelestelling op 11 september 2007 kwam twee maanden nadat ik mijn sollicitatiebrief van 12 juli 2007 aan HM de Koningin, naar de vacature van burgemeester van Utrecht , op de post had gedaan. Het is niet de eerste keer dat ik u over mijn burgerlijke en politieke teloorgang aanspreek. Maar uw kabinet, noch vorige kabinetten hebben stelling genomen tegen alle politieke onrechtmatigheden laat staan enige verantwoordelijkheid in deze zaken getoond. Ik zie het als uw probleem. Mijn boek met de titel: EIGEN MACHT EERST gaat gewoon door.
Hierna komt het afschrift van mijn blog van mijn mail van vandaag 16/09/11 aan velen.. Het gaat over mijn antwoord op een enquête van Peil.nl en de informatie over al het onbehoorlijke bestuur dat mij en mijn vrijheid treft.

Door: Anne Marie ten Berge
14:37 Beantwoorden: amstenberge@hotmail.com
Aan Gemeenteraad Utrecht, Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester), Burgemeester Frans Backhuijs, De griffier van Schaduwkamer, Pieter-Hetty Heijmerink-tenBerge, KROEZEN BV, Stichting Mitros, José ten Berge, Irene ten Berge, Peter de Klein,politie. Hilde Braakman,politie, Nico de With,politie, Paul van Schuilenburg,politie, Tweede Kamer, Gerdi Verbeet, corrupte voorzitter Tweede Kamer. Algemeen AD, c.permentier@rechtspraak.nl, communicatie.rb.utrecht@rechtspraak.nl Els Leicher,ambtenaar,eigenbelang. Gilbert Isabella (PvdA)leugenaar en Hans Spekman,(pvdA) lid TK ook corrupte wethouder Utrecht. Hiba Kayed,advocaat, info@brabant-noord.politie.nl, j.sap@rechtspraak.nl, Jan van der Valk, Joop Servaas, K.Bouazani(PvdA), Kees Driehuis, Kees van Oosten, Menzis zorgverzekeraar, Mr. R.W.J.van Veen kantonrechter, Mr.H.R.Marcelis, Mr.Jan Sap, OGGZ-teamleider Stad Utrecht Harry Gras, Omroep MAX, p.v.scheppingen@kroezenbewind.nl, Peil.nl, Utrecht Politie, watvindtu@utrecht.nl, Werklozen Bond, Wijkbureau Binnenstad, Jaarsma en verder aan al mijn vrienden en familie van wie ik hierna hun mailadressen (24) heb gewist.
2 / 2
LS
Maurice de Hondt vroeg vandaag bij Peil.nl namens Talpa om ideeën om € 10.000,-- te besteden. Je kon kiezen om het bedrag voor jezelf uit te geven of aan anderen. Het plan van Talpa was om over de beste ideeën van degenen die reageerden, een leuke uitzending te kunnen maken.
Mijn idee, om dat geld aan mij te geven vond ik wel leuk. Zou ook veel roering en nieuwe verkiezingen kunnen geven, omdat het Stadsbestuur van Utrecht en van Nieuwegein en de Tweede Kamer op de hoogte zijn van het grove onrecht dat mij als klokkenluider van de corrupties van de overheid en van de woningstichting Stichting Mitros te Utrecht is aangedaan. Verder is het in het publieke domein meer dan bekend dat al mijn burgerrechten, mij door de politiek en door partijdige rechters afhandig zijn gemaakt. Ik ben in 2006 door Stichting Mitros aangemeld voor een ondercuratelestelling omdat ik het nieuwe huurcontract van 1 juli 2004 had afgewezen. Uiteindelijk is mijn familie omgekocht om in 2007 de aanvraag ondercuratelestelling bij het OM in te leveren.
Ik noem wat gebeurd is een bizar signaal, waarin de Staat der Nederlanden haar machtsmisbruik toont zonder dat HM de Koningin door de Raad van State of de MP op de hoogte wordt gebracht. Ook mijn rechtstreekse brieven aan de Majesteit worden op last van de minister van Binnenlandse Zaken verduisterd.
Dit onrecht wordt allemaal gedoogd. Ik verwijt de huidige regering dat de bovenstaande onrechtmatigheden de basis vormden van de opzettelijke rechterlijke dwalingen welke over mij uitgesproken zijn en dat er daarom een gedoogakkoord nodig was, waarbij de meerderheid van het Parlement aan 'doofpotterij' kon doen. Natuurlijk wilde de PVV geen ministers leveren, want ook Wilders wist van het spook Ten Berge in de regeringskast.

Wanneer je onder curatele bent gesteld en je wilt trouwen dan moet je toestemming vragen aan de kantonrechter volgens Art.1:38 BW.
Op 20 mei 2011 heb ik voor de derde keer aan de Rechtbank Utrecht gevraagd te mogen huwen. Eindelijk heeft een advocaat zich er mee bemoeid en nu is mijn verzoek om te mogen huwen op de rol gezet: Zaaknr. 773721 UF VERZ 11-8821 en komt er op donderdag 22 september 2011 om 13:00 uur een zitting op de Rechtbank Utrecht Vrouwe Justitiaplein 1 te Utrecht. Tenminste: Wanneer de Raad voor de Rechtsbijstand een besluit neemt ter zake van de financiële rechtsbijstand. De curator / mijn familie, die weten dat mijn netto inkomen op € 2000,-- ligt, willen de eigen bijdrage voor de rechtsbijstand niet betalen. Dus moet ik weer zonder advocaat in verweer, zodat de rechters en de officier van justitie mij weer kunnen belazeren in hun Rechtspraak.
Mijn rechtszaak heeft publiek nodig. Dus kom allen op 22/09/2011 en mail mij even wanneer u komt dan vraag ik de rechtbank om de zitting in de grote zaal te houden. Hierna en hierbij gevoegd mijn antwoord van deelname aan deze laatste peil.nl-vraag in vet cursief:

"Geef die beloning maar aan mij. En vraag het geld terug aan het Stadsbestuur van Utrecht. Ik ben 4 jaar geleden door een zus en zwager onder curatele gesteld zodat ze de erfenis van mijn moeder in konden pikken. Tot overmaat van ramp heeft Wolfsen (PvdA) burgemeester mijn nw.paspoort op 9 juli 2008 aan mijn zus gegeven zodat zij via een identificatiefraude mijn Bijstand, mijn AOW en mijn ABP aan kon vragen en al mijn geld verduisterd heeft. Ik heb geen inkomen. Ik ben niet verzekerd, ik heb geen internet, geen tv, geen vervoer en nog meer van die ellende. Ik ben Anne Marie ten Berge geb. 06-03-1944 te Utrecht. Mijn blogsite is: www.annemarietenberge.blogspot.com Tel. te bereiken op kantoor: 030-2316070".

Was getekend, Anne Marie ten Berge.

Geen opmerkingen: