woensdag 28 september 2011

De criminele rot bij de Rechtspraak en het Landsbestuur.‏

Door: Anne Marie ten Berge Utrecht: 28 september 2011
16:42 Beantwoorden ▼
amstenberge@hotmail.com

Aan Clemens P., ap-zutphen@om.nl, Gemeenteraad Utrecht, Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester), Burgemeester Frans Backhuijs, Nico de With, Paul van Schuilenburg, Peter de Klein, Mr. H.Uniken Venema, Stichting Mitros, Kroezen BV, Pieter-Hetty Heijmerink-tenBerge, Joop Servaas, Hilde Braakman, Kees van Oosten, Kees Driehuis, Gilbert Isabella(PvdA), actienetwerken@amnesty.nl, ap-lwd@om.nl, Augusteijns, L.J. (Linda), c.permentier@rechtspraak.nl, communicatie.rb.utrecht@rechtspraak.nl, debat@nos.nl, Dienst Communicatie Tweede Kamer der Staten-Generaal, Els Leicher, FransPJM Otten, Gerdi Verbeet, h.spekman@tweedekamer.nl, info@brabant-noord.politie.nl, info@kroezenbewind.nl, info@tomlow-advocaten.nl, info@utrecht.politie.nl, infobzk@bzk.nl, Kiesraad Den Haag, Kiesraad Min.v.BZenK, Klarenbeek,H.(Rechtbank Utrecht), Mr. R.W.J.van Veen kantonrechter, Mr.Jan Sap, Nationale Ombudsman, Peil.nl, Redactie Weekkrant Stadsblad, Redactie, Redactie, Roeten, Martin, Staats-Courant, utrecht@sp.nl, Vrede van Utrecht
Date: Thu, 22 Sep 2011 08:43:51 +0200
Subject: Wat een verschrikkelijk tuig
From: clemens...... @gmail.com
To: ap-zutphen@om.nl
Beste Clemens P., je schreef op 22 september 2011 aan je lezers, waaronder het OM Zutphen het volgende :
Aan de lezers ,
Er zijn alweer mogelijkheden thuis verder te werken. Maar als ik thuis ben en Justitie verzint meteen weer iets anders, is het nog niks .
Volgens de advocaat, is dat wat ze van plan zijn en willen gaan doen. De insteek is nu, om eerst alles rond te hebben, voordat ik hier weg ga. Dat is wel belangrijk. Als het Politie-tuig uit Berkelland elk moment 's nachts de deur en het thermopane-raam er weer uit kunnen rammen, slaap je niet lekker. Dus dat is een beetje het probleem.
Ook moet ik mijn partner zien te beschermen tegen hun grove geweld. Vrees voor aanvallen van Politie-tuig, is voor haar mogelijk ook de reden, dat ze af en toe een handje helpt. In ieder geval gaan wij onverdroten door, het tuig bij Justitie zoveel mogelijk tegen te werken, in hun pogingen daders van de allerzwaarste misdaden te beschermen en de hand boven het hoofd te houden.
Justitie bestaat uit de meest gore rottige laffe lamzakken ter wereld. Met vriendelijke groeten , Clemens P.
Ik antwoord je op 28/09/11 als volgt.
Beste Clemens P. ,
Nu ben ik jouw lezer. Bedankt voor je bericht en je scheldwoorden. Ik mag ze overnemen? Ik heb even wat tijd vrijgemaakt om je te steunen omdat ik ook vind dat de overheid uit een stelletje halfgare, laffe lamzakken bestaat. Of ze goor zijn weet ik niet. Ze zullen heus wel douchen en tandenpoetsen. Hun geweten is wel zo goor als een stinkende dweil. Ik ben net als jij een slachtoffer van de Rechtspraak, omdat sommige dingen opzettelijk onrechtvaardig en zonder moraal gebeuren.
Kijk naar mij: Ik heb geen internet, geen tv, geen mobiel, geen vast dak boven mijn hoofd. Dat wil mijn familie niet. Mijn zus heeft via de lamzakken bij de Rechtspraak, de financiële macht over mij gekregen. Ik heb/krijg geen inkomen.
Dat komt zo: 4 jaar terug heeft mijn zus Hetty ten Berge die al 42 jaar lang getrouwd is met de crimineel Pieter Heijmerink, een rijke aannemerszoon met veel te veel zwart geld, mij ten onrechte onder curatele gekregen vanwege een geestelijke stoornis waarvan alleen zij overtuigd zijn, dat ik die heb. Het was zoals gewoonlijk een kwestie van geld: Zij wilden niet dat ik zou delen in de nalatenschap van mijn moeder die in 2007 is overleden van de ouderdom. De meeste misdrijven worden nu eenmaal gepleegd in de relationele sfeer. Zo ook dit misdrijf van een valse geneeskundige verklaring Art. 229 WvSr.
Door mijn familie werd via mijn moeders naam, zwart geld wit gewassen. Nu doen ze dat via mijn naam. Ik heb aangifte tegen mijn zus en mijn zwager gedaan. Er zijn processen-verbaal opgemaakt, maar het OM Utrecht zwijgt weer in alle talen. Het OM is zelf crimineel, in ieder geval betrokken bij de illegale onder curatelestelling op 25/09/07. Zij hebben wat criminele hulp gekregen van een zekere mr. Frans P.J.M. Otten, toentertijd advocaat-procureur bij het arrondissementsparket Rechtbank Utrecht en per 15/01/08 plv. rechter in Den Bosch. Ik vermoed dat ik op enig geheim gehouden moment, bij de rechtbank Den Bosch onder bewind ben gesteld. Althans, de curator beweert op een rechtbankstuk van 29/04/09 over 'Rekening en verantwoording' naar Den Bosch toe, dat haar werkzaamheden als curator en als bewindvoerder door de gemeente Utrecht betaald worden.
Ik ben nu 67. Gelukkig heb ik nooit een psychiater nodig gehad. Mijn familie had, om mij onder curatele te kunnen stellen daar wel een rechter voor nodig. Dat werd de rat: mr. R.W.J.van Veen, kantonrechter Sector kanton locatie Utrecht. Hij heeft mij op 25-09-2007 onder curatele gesteld zonder mij of mijn partner gehoord te hebben. Daar kan ik nog giftig om worden. Wat een etter. Dit ambtelijk misdrijf kwam niet in de Staats Courant te staan, alhoewel mr. Van Veen het zelf wel zo beslist had in zijn uitspraak van 25/09/07.
Toentertijd in 2007 belde ik het OM Utrecht en vroeg om een afspraak met mr. V. T. R.W. Van Thiel,dat was de ovj die bij de kantonrechter het verzoek (zonder datum) onder curatelestelling, parketnummer: UT-4300-6999-07 had ingediend. Het secretariaat van het OM Utrecht antwoordde dat Van Thiel alweer naar Curaçao was vertrokken of met woorden van gelijke strekking.
Ik concludeerde dat de ministers van Justitie en van Binnenlandse Zaken rechtstreeks betrokken waren bij het misdrijf om mij, via een partijdige rechtbank met een schijnproces en met valse uitspraak, inderdaad op 25/09/07 onder curatele hadden weten te krijgen. Ik verloor op die dag mijn passieve en actieve stemrecht, zonder mogelijkheid in beroep te kunnen gaan.
De overheid heeft zonder enig recht, mijn burgerrechten,mijn plichten, mijn inkomen, mijn lot, mijn geld, mijn boedel, mijn onroerend goed en mijn vermogen in handen gegeven van mijn zus en zwager die, samen met hun advocaat Frans Otten in 1983 al rechtstreeks betrokken waren bij een poging tot doodslag op mijn persoon. Ik heb zeer agressieve zussen.
Wat ook meespeelde voor de onder curatelestelling was het feit, dat ik in 2007 een van de 22 sollicitanten was, die solliciteerden naar de functie van burgemeester van Utrecht. Je moet je voorstellen: 12/07/07 schreef ik mijn sollicitatiebrief naar HM de Koningin.Op 12/08/07 was ik met 4 anderen kandidaten op de TV en op 25/09/07 was ik onder curatele gesteld wegens geestelijke stoornis. Natuurlijk, zeker weten, worden de daders berecht, maar wanneer ?
Ook hoort bij deze kwestie onderzocht te worden: De asociale betrokkenheid van alle 45 Utrechtse Raadsleden en hun nepburgemeesters van de PvdA. Daarom gaat deze mail ook naar Gilbert Isabella, PvdA raadslid in Utrecht, die weet er alles van. Hij heeft er als voorzitter benoemingscommissie in 2007 voor gezorgd, dat het dossier van het Utrechtse burgemeestersreferendum 2007 voor 75 jaar geheim moet blijven. Gilbert Isabella is kennelijk een van de vele gore politieke lamzakken die vrij rondlopen en de kiezer maar blijven voorliegen.
Als ik over deze kwesties naar de Ministerraad schreef en hun beschuldigde dat zij er een gewelddadig en onbehoorlijk gedoog bestuur op na hielden (want de overheid doet aan doofpotterij tegen de burger ) dan kreeg ik van de MP briefjes terug, zo van:" Wij hebben uw brief gelezen. Wij hebben een andere mening en hier wil ik het bij laten", of woorden met dezelfde strekking. Dat de laatste vijf (5) kabinetten (want zolang ben ik al tegen de regering bezig) zich niet kapot schaamden. Het is onvoorstelbaar als je er nooit mee te maken hebt gehad.
Het probleem in 2007 van de geneeskundige verklaring, nodig voor mijn onder curatelestelling in 2007 speelt nog steeds. Omdat deze verklaring niet bestond heeft de psychiater van de Gemeente Utrecht achter mijn rug om, eerst, op 02/02/07 aan de griffier en toen op 09/05/07 aan de officier van justitie mr. V.T.R.W. van Thiel gevraagd of zij, de geneeskundige verklaring wilden opmaken en deze aan de rechter wilden geven.
Dus wat doet die ovj ? Hij krijgt van de burgemeester van Utrecht, via de criminele heren ambtenaren Dols en Storm bij de Dienst BZ&GB uittreksels van mijn geboorteregister en mijn Burgerlijke Staat. De ovj bundelt deze stukken maar stuurt alleen de valse bereidverklaring van Donkers om de curatele op zich te nemen van 22/06/2006 op, naar de Sector kanton Locatie Utrecht.
In het briefje van de ovj met parket nummer UT-4300-6999-07 aan de rechter verklaarde Van Thiel dat de uittreksels van mijn gba gegevens bewezen, dat ik geestelijke gestoord was en ik mijn belangen niet waar kon nemen. De naam van mijn zus en mijn zwager op het door hen ingevulde formulier van de aanvraag onder curatelestelling, bleef op verzoek van de gemeentelijke psychiater bij Altrecht Utrecht geheel buiten beeld. Kun je het nog volgen ?
De ovj had 14/08/07 alleen een bereidverklaring van een van de criminelen curatoren bij Kroezen BV te Vortum-Mullem (Brabant) naar de rechter opgestuurd en in zijn briefje gezegd dat hij niet naar de zitting op 11/09/07 kwam.
En dan zou je zeggen: Is die rechter dan blind ? Nee de rechter is niet blind want hij heeft deze aanvraag ondercuratelestelling van de ovj en die uittreksels nooit gezien. Er staat immers geen stempel op van: 'Ingekomen bij de griffier van de Sector kanton'. ! En dan zitten deze stukken ook niet in het rechtbankdossier van de Sector kanton locatie Utrecht.
Het wettelijk voorgeschreven en door mijn zus en zwager ingevulde aanvraagformulier van mijn onder curatelestelling 2007 ligt bij de Hoofdofficieren van Justitie in de doofpot-kast.
Nee de rechter was niet blind, maar corrupt.De rechter bedreef onder verantwoordelijkheid van het rechtbankbestuur de vijf (5) hoofdzonden in de Rechtspraak: Partijdigheid, machtsmisbruik, voorkennis, smeergeld en een criminele samenzwering met de burgemeester van Utrecht, want die heeft namens de ministers een rechtstreeks lijntje in handen naar de Hoofdofficieren van Justitie in Utrecht toe.
En nu blijkt, dat dit rechtstreekse lijntje van Wolfsen die ook korpsbeheerder is, met een bochtje om, ook door kan lopen naar de griffier van Sector Kanton Locatie Utrecht. Oud-rechter Aleid Wolfsen, de nepburgemeester, hoort in de beklaagdenbank eens het achterste van zijn tong te laten zien.
Maar pas op, ik zeg geen kwaad woord over de Utrechtse en Nieuwegeinse politiemensen, die de criminele streken van de twee burgemeesters uit Nieuwegein en Utrecht niet mogen opmerken. Aleid Wolfsen, nep burgemeester van Utrecht werkt met persbreidel en zwijgplicht. Frans Backhuijs burgemeester Nieuwegein verzwijgt tegen zijn Raadsleden wat hij geflikt heeft bij de gewelddadige illegale huisuitzetting van mijn persoon uit mijn woning Thorbeckepark 108 te Nieuwegein op vrijdag 08/04/11.
Kijk beste Clemens, jij scheldt op justitie en politie maar je moet namen noemen als je de bewijzen hebt, wie van hen die gore rotstreken uithalen. Ik noem namen. En dat is iets, dat de politiek niet zo aardig van mij vind. Maar ja, 'lieverkoekjes' worden ook voor de volksvertegenwoordigers niet gebakken.
Ivo Opstelten(VVD) Minister van Justitie, weet zich kennelijk geen raad met de bovenbeschreven interne rot op de Rechtbank Utrecht. Hij kan de rechters, de sectorvoorzitter kanton en de president niet ontslaan. Zij zijn voor hun leven benoemd. Als wanhoopsdaad moet de bullebak Opstelten, de Sector kanton locatie Utrecht op non-actief gezet hebben, althans iedereen werkt daar sinds 01/01/11 nog wel, maar dan onder de naam van Sector Familierecht, of onder naam van Sector Handelsrecht. Het briefpapier van Sector kanton Locatie Utrecht is vanaf 01/01/11 geheel verdwenen. De president van de rechtbank schreef dat het een reorganisatie betrof, om te bezuinigen of woorden van gelijke strekking. "Wel" zou ik zeggen: "Schaf dan al het briefpapier af, als dit zo duur is en hef de andere sectoren ook maar op. De rechtbank is door al dat gedoe rond mijn persoon toch niets meer en niets minder dan vervallen tot het niveau van een criminele organisatie ".
Het zoveelste schijnproces: Rolnummer: 307189/KG/11-494 MT/4253 heb ik net achter de rug. In dit schijnproces is de curator op 31 mei 2011 door het criminele bestuur van de heren De Langen en Woertman van de Stichting Mitros Utrecht gedagvaard. De zitting van de dhr. mr. R.C.Hartendorp, sectorvoorzitter, en mw.mr M.Tamminga, secretaris Handelskamer, was op 10/06/2011 en ik werd op 29/06/11 niet door de Sector kanton locatie Utrecht maar door de handelsrechter gevonnist om huur te betalen voor een ernstig constructief beschadigd pand, waarvoor ik sinds 1 juli 2004 al geen huur meer betaalde.
Op de dag van de leugenzitting 10/06/2011 van het schijnproces kort geding rolnummer 307189/11-494 heeft Theodorus Gijsbertus Albertus Woertman, geboren: 20-06-1955 te Utrecht, bestuurslid Stichting Mitros sinds 20-06-1994, ontslag genomen/gekregen/ met of zonder gouden handdruk?
Let Op: Zes(6) weken na het schijnvonnis op 29/06/11, welk natuurlijk in het voordeel van Stichting Mitros uitviel, is Marinus De Langen, geboren: 12-10-1955 te Arnhem en sinds 01-09-2006 voorzitter bestuur Stichting Mitros op 15-08-2011 met ontslag gegaan/genomen/ gekregen/met of zonder gouden handdruk ? Ik heb de uittreksels gekocht van de de Kamers van Koophandel Midden Nederland.
Nu is Robert Rotscheid geb. 14-06-1957 te Utrecht,(al in functie bij Mitros op 01-02-2009) per 15-08-2011 voorzitter bestuur ad interim geworden. Deze ontslagen en benoemingen bij de criminele organisatie Stichting Mitros te Utrecht worden volgens mij geritseld door de crimineel Harry Bosch (PvdA) Utrechtse nep- en leugenwethouder van Ruimtelijke Ordening, Wonen, Utrecht Vernieuwt, Krachtwijken, Grondzaken en Vastgoed en lid van het huidige criminele Utrechtse College van B&W, onder de coalitie van de PvdA, GroenLinks en D66.
In mijn rapport: Broodroof en Rechteloosheid (oplage 500 stuks) van Juli 2002 stond al vermeld waarom ik de politiek en de overheid aanwees als de criminele rot van de 21ste eeuw.
En vergeet niet: Raadsleden te Utrecht, dekken de door hun in 2007 voor benoeming voorgedragen criminele burgemeester ten alle tijden, in alle scheve zaken tot aan het strafbare toe.
Het grootste probleem voor de politici is, dat de Tweede Kamer stelt, dat Art. 63 van de Grondwet, boven de Artikelen 3 en 4 van onze Grondwet komt. Ik heb ze daar in Den Haag al in 2004 er op aangesproken dat niet te doen. Wij burgers mogen van de Grondwet onze eigen Minister-President en onze eigen burgemeesters kiezen en we mogen ons daarvoor als verkiesbaar aanmelden.
Wel Clemens, kun je het criminele gedrag van de rechterlijke macht en de bestuurlijke macht al een beetje ontwarren ? Sinds het jaar 2000 strijd ik mijn strijd tegen de bovengenoemde Staatsterreur. Tot aan mijn dood zal ik er voor vechten dat wij kiezers, onze eigen MP en de eerste burger van de stad rechtstreeks mogen kiezen, precies zoals de grondwet dit aangeeft. Dat scheelt een hoop machtsmisbruik en onderdrukking. Ook het buitensluiten van klokkenluiders zoals ik, die de corrupties van het Landsbestuur en het Gemeentebestuur kan bewijzen zullen ophouden. Met vriendelijk groet, Anne Marie ten Berge


www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: