zondag 19 februari 2012

Criminele curator, burgemeester en wethouders Utrecht.

Door Anne Marie ten Berge,zondag 19 februari 2012.

Beste lezers,
Met het hiernavolgende: Het ging om de betaling van een fiets, laat ik weer eens zien hoe ik als gedupeerde van de uitkeringsfraude van het college van B&W voor de zoveelste keer de vloer aanveeg met de criminele curator. Een curator die samen met haar collega bewindvoerder, de gelden van mijn uitkering verduisteren met volle instemming mevr. A.C.(Rinda) Den Besten (PvdA) locoburgemeester en wethouder van Werk & Inkomen.
Het mailonderwerp was: Betaling fiets en het Budgetplan 26/01/2012 van de DMO, afdeling Werk & Inkomen Utrecht.‏

[Dit bericht markeren als ongelezen] [Dit bericht verwijderen]
[Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan]
15:57
Beantwoorden ▼

Anne Marie ten Berge

amstenberge@hotmail.com

Aan KROEZEN BV, Mw.MLJS Brandt-van Heijst, criminele curator,
cc. Sander van Barneveld, Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester)

Aan: Kantoor KROEZEN BV
t.a.v.Marie-Louise Brandt-van Heijst, criminele curator,
St. Cornelisstraat 44, 5827 AM Vortum-Mullem. Tel. 0485-31 99 41

Datum: zondag 19 februari 2012
Betreft: Betaling fiets en het Budgetplan 26/01/2012 van de DMO, afdeling Werk & Inkomen Utrecht .

Cc: annemarietenberge.blogspot.com

Mevrouw Brandt,

Op 17/02/2012 mailde ik u om 11:15 uur, met als onderwerp: Nieuwe fiets. Ik citeer mijn woorden in cursief: Mevrouw Brandt, curator, Ik heb gisteren 16/02/2012 een nieuwe fiets uitgezocht bij: Van der Wal' s Rijwielpaleis RINUS VINK Twijnstraat 18 3511 ZK Utrecht. tel. 030-231 36 86 Het is een Cortina-damesfiets met: Shimano Nexus 7 versnellingen / Rollerbrakes / Staal / Vaste voorvork / Move Pearl led koplamp./ Axa Riffachterlicht / Axa Solid plus. nr: CR7D56MR | 56 cm. € 629,-- U wordt zeer dringend gesommeerd de genoemde Rijwielzaak op te bellen: U bekend te maken als zijnde de curator van: Mevr. A.M.S. ten Berge. Servaasbolwerk 4 bis 3512 NK Utrecht tel. 030-2316070 U hoort duidelijk te vermelden dat u als wettelijke vertegenwoordiger akkoord gaat met de koop en de rekening zal betalen. Ik heb de fietsenmaker een afschrift gegeven van het uittreksel curatele register van de rechtspraak.nl. Ik geef de fietsenmaker een afschrift van deze mail. Na de koop is de fiets een onderdeel van mijn vermogen en nalatenschap. Of u de fiets wilt verzekeren zal mij worst wezen. Was getekend: Mevrouw A.M.S. ten Berge. www. annemarietenberge. blogspot. com Einde citaat


U schreef op 17/02/2012 om 11:20 uur (vijf minuten later) het volgende terug, ik citeer in cursief: From: ml.Brandt@kroezenbewind.nl Date: Fri, 17 Feb 2012 11:20:51 +0100: Hallo Mevrouw ten Berge. Ik heb geen pasje van het VGZ ontvangen. Wat betreft mijnheer van Barneveld. Ik maak geen geld aan hem over. U heeft zelf een pasje van de INGrekening kapot laten knippen. Op dat rekening nummer wordt uw leefgeld gestort. Het lijkt mij verstandig een nieuw pasje aan te vragen voor dit zelfde rekeningnummer. Groet ML Brandt. Einde citaat.

Reactie mijnerzijds:
Het ging over de fiets. Dus wat deze fiets betreft: Wie zwijgt stemt toe, u gaat akkoord met de aanschaf van de betreffende fiets voor de prijs van € 629,-- Namens de verkoper dank. Hij stuurt u t.z.t. de rekening.

Als u geen verzekeringspasje pasje van de VGZ heeft gekregen dan heeft u mij wéér niet verzekerd.

Verder liegt u op 27/12/2011, tegen de griffier en de rechter als volgt: Ik citeer hierbij, in vet cursief uw eigen woorden: De vaste lasten, de ziektekosten verzekering, de belasting zowel van de Nederlandse Staat als de gemeentelijke belastingen als ook alle andere rekeningen worden door mij betaald. Einde citaat.

U heeft wel degelijk de rekening betaald van Van Barneveld BV. De garantie dat u zijn rekeningen zou betalen, gebeurde aan de hand van uw bovenstaande schriftelijke reactie op 27/12/2011 aan de kantonrechter. Dit rechtbankstuk kwam uit het dossier van mijn klachtzaak: 784791 UF 11-10403. Ten Berge vs Brandt- van Heijst. Van Barneveld heeft bij zijn bezoek aan u te Vortum-Mullem, met een kopie van deze, uw woorden staan zwaaien.

Op het budgetplan van 26/01/2012 liegt ook uw collega dhr. A.W. J. (Joop) Kroezen een slag in de rondte over Inkomsten, Uitgaven en Betalingsregelingen.

Mijn vraag luidt: Wat hebben jullie, heeft Kroezen BV, te Vortum-Mullem tot nu toe gedaan om in deze ruim 4 jaar oude zaak van valse onder curatele stellingen en valse onder bewind stellingen, de schade voor uzelf te beperken ?

Was getekend, Anne Marie ten Berge.

www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: