donderdag 16 februari 2012

Bericht aan curator KROEZEN BV te Vortum-Mullem.‏

Door Anne Marie ten Berge. Utrecht. 16 februari 2012
Beste lezers om bij te blijven 'blog' ik het volgende onder uw aandacht. Ik ben gisteren, met de fiets gevallen. Maar gelukkig liep het redelijk goed af. Ik heb geen hersenschudding, geen gebroken ribben of erger.

RE: Bericht aan curator KROEZEN BV te Vortum-Mullem.‏

[Dit bericht markeren als ongelezen] [Dit bericht verwijderen]
[Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan]
15:06
Beantwoorden ▼

Anne Marie ten Berge
Aan Mw.MLJS Brandt-van Heijst, criminele curator,dhr.B., Jan van der Valk,beleidsadviseur. Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester)
Bericht aan: KROEZEN BV t.a.v. de curator
Wilt u er voor zorgen dat dhr.B, met de sterke arm uit Servaasbolwerk 4 te Utrecht gehaald wordt ?
Hij verblijft daar al weken zonder uw en zonder mijn toestemming.
Hij drijft daar een onderneming buiten het bestemmingsplan om.
Hij maakt niet schoon. Hij opent zonder mijn toestemming archiefkasten en neemt sleutels mee. Hij sluit mij buiten met sleutels welke hij verduisterd heeft. Ik kan niet bij de meterkast.
Deze man zegt, dat hij twee maanden geleden, met u, de wettelijke vertegenwoordiger afspraken heeft gemaakt ter zake van mijn financiële situatie.
U maakt nu aan hem mijn leefgeld over, dat hij dan weer aan mij betaalt in de vorm van huurpenningen ? Dit gedrag is strafbaar.
Dhr.B.moet hier weg, maar hij wil niet weg. Hij wil de sleutels van nr. 4 en 4 bis niet teruggeven. Hij is agressief en hij kan ten alle tijden op nr. 4 naar binnen.
De beveiligers die ik vanaf 07/02/2012 aangesteld heb, kosten per dienst (dag € 80,--/nacht € 60,-- ) = € 140,-- Zij slapen op de zolder van 4 bis. Welke ruimte voor bewoning door de gemeente goedgekeurd is op 16/12/2011.
Verzekeringspas.
Let wel: Ik heb ook vandaag, de verzekeringspas VGZ nog steeds niet van u ontvangen. U schrijft de VGZ betaald te hebben dus deze verzekeringspas moet bij de polis zitten. En anders hoort u deze pas opnieuw aan te vragen.
Nieuwe fiets
Ik ga dadelijk een nieuwe fiets kopen en stuur u aangetekend de rekening.
Bank/Giro rek. 2064748,
U heeft de blokkades, ingesteld in april 2008 op mijn Postbank/ ING rekening 2064748 nog steeds niet opgeheven ? Het pasnummer 861E223 was geldig tot 04-2011. De ING bank welke ik bezoek is gevestigd op de Maliebaan 8 te Utrecht. Ik zal dit bericht daar afgeven, met mijn tel. 030-2316070 zodat ik gebeld kan worden wanneer ik mijn AOW en mijn ABP pensioen kan verzilveren op mijn eigen bankrekening. 2064748. Uiteraard geef ik een kopie af van het BKR onderzoek.Alle BKR onderzoeken betroffen mijn rek.nr. 2064748. Dus dat moet er dan ook zijn.

Anne Marie ten Berge.

www.annemarietenberge.blogspot.com

Date: Wed, 15 Feb 2012 23:48:23 +0100
Subject: Re: 't viel mee.
From: ...........@gmail.com
To: amstenberge@hotmail.com

> Maar vraag is: Wat had jij nu gedaan, als ik vanuit ....
Hetzelfde als twee maanden terug...

Op 15 februari 2012 22:59 schreef Anne Marie ten Berge het volgende:

S....,
Ik fietste om 18:00 uur de straat uit, het hoekje om en bam daar lag ik. Een bult op mijn kruin en mijn fiets in puin.Het viel dus mee, maar voor hetzelfde geld.... Ik bedoel maar....
Maar vraag is: Wat had jij nu gedaan, als ik vanuit het ziekenhuis naar huis was gebracht en ik kon de trap niet op ?
Anne Marie.


www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: