woensdag 29 september 2010

Voor de blog van Frits Wester.

#
DEMOCRATEN. Anne Marie ten Berge. Utrecht:

Beste Frits Wester, uw blog van 5 februari 2010 over uw spijtige opmerking dat u niet het type politicus zoals de burgerrechtenactivist Jesse Jackson er een is, op het Binnenhof tegen kan (zal) komen, is op zijn minst al acht (8) maanden geleden.
Ik neem aan dat u inmiddels de hoop bij het zoeken op het Binnenhof naar een burgerrechtenactivist onder al die hotemetoten die daar rond rommelen, hebt op gegeven.
Nu is mijn vraag: Als dat niet zo is waar gaat u die broodnodige echte democraat dan zoeken in Nederland ?
U zult namelijk nooit een duplicaat Jesse Jackson vinden want die bestaat niet. Maar als u ook niet op zoek bent naar een goede ‘tweede’, dan gaat u die ook niet vinden.
Mijn voorstel luidt, open mijn favoriet: http://www.annemarietenberge.blogspot.com en lees eens een paar van mijn handschriften.
Ik heb geen universitaire studie gedaan. Ik heb alleen de titel ‘mw’ voor mijn naam staan. Maar de aanduiding: ‘Democratische burgerrechten- en mensenrechtenactivist’, past wel bij mij.
Ik weet zeker dat mijn blog door al die hotemetoten van de regeringen Balkenende en de Staten-Generaal (met angst en beven voor een algemene media ontdekking) wordt gelezen.
En als u de zielige retour-briefjes, die ik bijvoorbeeld van J.P.Balkenende, de griffier-TK (want Gerdi wil mij niet zelf informeren) en Herman Tjeenk Willink in handen had dan zou u moeten schateren om het contrast met hoe ‘Bekende Nederlandse Politici’, zich ook achter de schermen niet weten te handhaven.
Met vriendelijke groeten, Anne Marie ten Berge, voorzitter.

Reageer 29 september, 2010 om 11:54

Geen opmerkingen: