vrijdag 30 december 2011

Perverse, ziekelijke belangstelling voor mijn ondergang

Door: Anne Marie ten Berge,30 december 2011,
Beste lezers, bedankt voor het lezen van al mijn blog-berichten van het afgelopen jaar 2011. Bedankt voor alle reacties. Ik sluit dit jaar af met de hierna volgende blog.Ik wens u morgen een prettige jaarwisseling.
Met vriendelijke groet, Anne Marie ten Berge.
--------------------------------------------------------
Onderwerp mail:De noodzakelijke middelen van bestaan. Boedel Thorbeckepark 108 Nieuwegein.Enz.‏

[Dit bericht markeren als ongelezen] [Dit bericht verwijderen]
[Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan]
12:17
Beantwoorden ▼

Anne Marie ten Berge

amstenberge@hotmail.com

Aan: KROEZEN BV, ml.brandt@kroezenbewind.nl, Hetty Heijmerink-ten Berge(Odijk), José ten Berge, Irene ten Berge, Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester), Burgemeester Frans Backhuijs, FransPJM Otten, Martin Roeten,geneesheer-directeurAltrecht, r.krupers@kroezenbewind.nl, j.kroezen@kroezenbewind.nl, t.litjens@kroezenbewind.nl, i.kroezen@kroezenbewind.nl, j.gerritsen@kroezenbewind.nl, j.lienaerts@kroezenbewind.nl
Aan:
categorie uitvouwen Bestuur Kroezen BV te Vortum-MullemDit adres verwijderen
KROEZEN BV(algemeen@kroezenbewind.nl) Dit adres bewerkenDit adres verwijderen
ml.brandt@kroezenbewind.nl Dit adres bewerkenDit adres verwijderen
Hetty Heijmerink-ten Berge(Odijk)(heijmerink-tenb@live.nl) Dit adres bewerken Dit adres verwijderen
José ten Berge(josedumont@tiscali.nl) Dit adres bewerkenDit adres verwijderen
Irene ten Berge(ib@planet.nl) + Marlies en Bernadette ten Berge

Aleid Wolfsen(PvdA-nep-burgemeester)(burgemeester@utrecht.nl) Dit adres bewerken Dit adres verwijderen
Burgemeester Frans Backhuijs(f.backhuijs@nieuwegein.nl) Dit adres bewerken Dit adres verwijderen
Frans P.J.M Otten plv. rechter Den Bosch(f.otten@cmsderks.nl) Dit adres bewerken

Martin Roeten,geneesheer-directeur Altrecht Utrecht(m.roeten@altrecht.nl) Dit adres bewerken Dit adres verwijderen


Datum: 30 december 2011.
LS
Hierbij breng ik in zoveelste herhaling onder uw aandacht dat ik geen zin heb in het feit, dat ik in het belang van * uw morbide verlangens, het jaar 2012 in moet: zonder ziekteverzekering bij de VGZ, zonder middelen van bestaan, zonder de boedel uit mijn woning Thorbeckepark 108 te Nieuwegein, zonder mijn auto's: de Opel Campo, de Suzuki Swift, zonder een elektrische fiets, zonder rolstoel, zonder krukken, zonder een warmwaterboiler, zonder een veilige gaskachel, zonder een OV chipkaart, zonder bloemen, zonder oliebollen, zonder een aansluiting op Internet en TV, zonder toestemming te mogen huwen en zonder advocaat.....Waarvan akte.

Was getekend: mevrouw A.M.S.ten Berge.

* perverse, ziekelijke belangstelling voor mijn ondergang.


www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: