dinsdag 26 juli 2011

De gewelddadige overval 08-04-2011 Thorbeckepark 108 Nieuwegein‏

Door: Anne Marie ten Berge. Utrecht 26 juli 2011
10:54
Beantwoorden ▼
Anne Marie ten Berge

Aan KROEZEN BV, Stichting Mitros, Pieter-Hetty Heijmerink-tenBerge, José ten Berge, Irene ten Berge, Burgemeester Frans Backhuijs, Paul van Schuilenburg, Hilde Braakman, Nico de With, Peter de Klein, Joop Servaas
Dames/heren,

Het staat vast dat de gewelddadige overval op mij en mijn woning Thorbeckepark 108 te Nieuwegein tot stand is gekomen door een criminele samenwerking tussen:
*Mevr. M.L.J.S BRANDT-van HEIJST, wettelijke vertegenwoordiger/curator bij de onderneming KROEZEN BV te Vortum-Mullem.
*Dhr. Van Mil, vervangende curator/deurwaarder.
*Fred Mommers en Priscilla Iesbers, + nog 4 andere medewerkers van Mitros Wonen Nieuwegein.
*Dhr. R. Vroomen, politie Utrecht.
Zoals u weet ben ik tijdens deze illegale huisuitzetting onwel geworden. Zoals de onderzoeken nu uitwijzen is sindsdien de aansturing van de schildklier, vanuit de hersenen gestoord. Deze auto-imuunaandoening is ontdekt omdat ik uit het niets, in drie maanden 24 kilo was afgevallen. In de hoop dat de medicijnen aanslaan zal ik deze de rest van mijn leven moeten gebruiken.
Ik herhaal al mijn verwijten aan alle betrokkenen die mij op 08 april 2011 niet naar het ziekenhuis hebben laten vervoeren. Geen dokter hebben gewaarschuwd toen ik onwel werd en toen ik daarom gevraagd had.
Het belang van *bovengenoemde personen om met elkaar dit misdrijf te plegen zonder kans te willen lopen op strafvervolging, was voor hen kennelijk belangrijker dan de zorg voor mijn persoon, het slachtoffer.
Ten gevolge van de beslissingen van genoemde personen om deze misdrijven te plegen of mee te helpen met de planning daarvan uit machtsmisbruik, ben ik in onmacht gebracht. De gevolgen daarvan ondervind ik nog iedere dag. Het is voor mij een traumatische ervaring geworden, waarmee ik moet leven.
Hierbij doe ik bij de politie, tegen *bovengenoemde personen nogmaals aangifte van een poging tot doodslag en deelname aan een criminele organisatie met als doel het leegroven van mijn woning Thorbeckepark 108 Nieuwegein.
Was getekend, Anne Marie ten Berge

www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: