dinsdag 12 april 2011

Anne Marie, comment allez-vous?

door Anne Marie ten Berge 12 april 2011‏
9-4-2011
Beantwoorden ▼

Antoon van Belle
Aan Anne Marie Marie ten Berge
Van: Antoon van Belle (highwaysint@wxs.nl)
Verzonden: zaterdag 9 april 2011 13:37:47
Aan: Anne Marie Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
from
Antoon F. van Belle T. 035-54.20918
Amsterdamsesstraatweg 20 Baarn E: highwaysint@wxs.nl

URL: http://www.trialreview.info

Anne-Marie,

Hoe gaat het met u ?


Anton Aus Belgien
------------------------------------------------------------------------
RE:
Beste Anton van Belle,
Bedankt voor je mail met de vraag hoe het met mij gaat. Leuk dat je mijn blog van 07-04-2011 met de titel: DUIVELSE SAMENSPANNING AUTORITEITEN TEGEN ANNE MARIE TEN BERGE. Ook vond ik het fijn te horen dat je van mij houdt. Je vond het goed dat ik mijn antwoord ook mail in cc naar mijn vrienden, de politie, mijn criminele zussen en de krant stuur. Hoe het met mij gaat is zeer wisselend, goed en niet goed. Ik heb geen geld voor de boodschappen. Ik ben 13 kilo afgevallen. Ik heb ook geen geld om eten en kleding te kopen. Ik moet lenen bij aardige mensen. De curator heeft inmiddels € 70.000,-- aan Bijstand, AOW en ABP gestolen / verduisterd. Gelukkig is mijn taaie karakter sterker dan mijn spieren. Ik heb last van hartfalen en dat gebeurde weer op vrijdag 8 april jl Ik kreeg het erg benauwd en ben niet goed geworden toen ik naar het balkon vluchtte. Dat kwam, omdat om 9:40 uur op die dag, uit het niets en zonder aanleiding een politieagent als een achterlijke gek op de ramen en de voordeur van mijn woning Thorbeckepark 108 te Nieuwegein, stond te bonzen. De politieman schreeuwde door de deur dat ik open moest doen. Ik liep naar de keuken, opende het keukenraam en vroeg naar zijn naam en zijn papieren, maar hij gaf deze niet. Er werd een machine aangezet. Die politieagent schreeuwde boven het geluid van een motor uit, dat ik de voordeur open moest doen. Ik gebood het geluid uit te zetten. Dat geluid kwam van een lopende machine die ze op de voordeur gericht hielden. De schreeuwlelijkerd van een politieagent, weigerde weer zijn legitimatie en een machtiging te tonen dat hij mij kon bevelen de woning te verlaten. En toen het verder duidelijk was dat hij ook geen vonnis van huisuitzetting bij zich had, zei ik niets voor hem te kunnen doen. Ik adviseerde hem 112 de sterke arm te bellen. Die agent verklaarde dat hij juist van 112 was. Toen gebaarde hij dat de machine weer een hoop herrie moest maken.
Jammer dat ik alleen in huis was. Mijn huisgenoot A.v.K, was de hond uitlaten. Ik had om 9:45 ook gezien dat dhr. van Mil naast die politieagent stond. Misschien was hij met die agent mee naar boven geslopen ? Want om 9:40 uur was er beneden met veel nadruk op knopje 108 aangebeld. Ik had hallo, hallo geroepen, maar de intercom werd niet beantwoord, terwijl ik wel allerlei geloop en gepraat hoorde in de hal.
Ik herkende dhr van Mil, aan zijn kleding en zijn stem. Hij had al om 8:25 uur aangebeld en wilde als vervangende curator naar binnen. Ik antwoordde, dat een vervangende curator niet bestond en dat mevrouw Brandt-van Heijst zelf maar moest komen als ze durfde. Ik heb direct het blauwe bordje met VERBODEN TOEGANG Art. 461 WETB. van STRAFW. goed zichtbaar op het raam van de voordeur geplakt. Ik moest die engerd niet in huis hebben, en als hij toch binnen zou komen kon ik aangifte doen en was hij goed voor een boete van de eerste categorie.
Op die vrijdagmorgen op 8 april 2011 wachtte ik op de woningbouwstichting Stichting Mitros Nieuwegein. Volgens haar brief van 1 april 2011 kenmerk: KLA-001960/E-81502601081 zou Mitros Nieuwegein op 08-04-2011 tussen 8:30 en 9:30 de woning voor de eerste keer inspecteren. Ik vond dat niet nodig want ik had de huur niet opgezegd. De criminele curator mevrouw Brandt van Heijst, had de huur opgezegd. Dat kan niet. Wettelijk gezien is het strafbaar gedrag van de curator om de curanda dak-en thuisloos te maken door de huur van haar woning op te zeggen.
Mijn huisgenoot en ik hadden al om 7:30 uur gezien dat deze heer van Mil vanuit de cabine van zijn vrachtwagen met kenteken:69 BJ BD onze woning constant observeerde. Hij moet gezien hebben dat mijn huisgenoot de woning om 8:30 verliet om de hond uit te laten.
Nadat ik het ‘gesprek’ met die politieagent had afgerond en de keuken uitliep, barstte een hels geluid los. zag ik in de gang Er werd door onbekende een machine zonder boor op de deur gezet . Dat was een angstaanjagend geluid. Ik kreeg geen lucht meer en mijn hart ging tekeer.
Ik werd heel bang en ik ben op het balkon in elkaar gezakt. Iemand sprak tegen mij en ik heb die persoon om een ambulance gevraagd. En verder weet ik het niet meer. Ik droomde dat ik verdronk en toen ik wakker werd zag ik dat twee handen mij lieten stikken door een plastic zakje voor mijn mond te houden. Ik heb in mijn broek gepiest van angst.
Toen die gele jas, hij zei dat hij Stan heette, eindelijk het zakje weghaalde kreeg ik weer lucht en is hij weggegaan. Toen stonden daar opeens een politieagent en dhr. van Mil op mijn balkon. Ik vroeg die politieagent wie hij was en hij wees op zijn politie embleem. Hij wilde zijn naam niet zeggen. Hij zei dat ik uit huis gezet moest worden en toen ik vroeg om het vonnis gaf dhr.van Mil mij het vonnis. Maar dat was geen vonnis maar dat was de brief d.d. 1 april 2011 van Mitros Nieuwegein gericht aan de Erven van de heer R.D.Derks. waarin Mitros een afspraak maakte om de woning op donderdag 8 april 2011 tussen 8:30 en 9:30 uur te komen inspecteren. Omdat de curator onrechtmatig de huur had opgezegd en de woning moest dan maar 2 mei l2011 leeg opgeleverd worden. Ik liet de politieman zien dat dit geen rechterlijk vonnis voorstelde. Dat dit papier een duplicaat was van de een brief van Mitros aan mij gericht. Van Mil had die brief van de curator gekregen. Dhr.van Mil probeerde de brief, welke formeel gezien mijn eigendom was, weer terug af te pakken, maar ik scheurde de brief in stukken en gooide de prop papier naar beneden op het gras.De politie man werd kwaad en schreeuwde dat ik moest op staan en lopen. En toen ik dat niet deed pakte hij mij hardhandig vast aan mijn linker bovenarm en vroeg aan dhr van Mil om assistentie mij uit te zetten. Ik heb dhr. van Mil uit zelfverdediging in zijn hand gebeten, Ondanks alle stress bleef ik overeind en bij mijn verstand. Ik ben na afloop naar het politiebureau in Nieuwegein gestapt en daar hoorde ik dat dhr. van Mil mogelijk deurwaarder was. De curator vertelde vandaag 11-04-2011dat dhr. van Mil zelfstandig werkte.Er worden hier hele vuile spelletjes gespeeld. Ik heb aangifte gedaan tegen van Mil van: diefstal van meerdere huissleutels, van misleiding van het bevoegd gezag, enzovoort. De politie kan de schurken in het weekend niet bereiken dus maandag hoor ik van de politie wanneer ik weer de sleutels krijg.
Met vriendelijke groet, Anne Marie ten Berge.

Geen opmerkingen: