maandag 29 november 2010

Valse curator wil meer 'stijl' van slachtoffer.

*
ML Brandt-van Heijst wilde meer stijl.‏

12:32
Beantwoorden ▼

* Beantwoorden
* Allen beantwoorden
* Doorsturen
* Verwijderen
* Markeren als ongelezen
* Markeren als gelezen
* Alles van deze afzender verwijderen
* Bericht afdrukken
* Berichtbron weergeven
* Berichtgeschiedenis weergeven
* Berichtgeschiedenis verbergen
* Details weergeven
* Details verbergen

Anne Marie ten Berge

*
amstenberge@hotmail.com
Anne Marie ten Berge
amstenberge@hotmail.com
*

* Afbeelding wijzigen
* Profiel bekijken

Aan: KROEZEN BV
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: maandag 29 november 2010 12:32:33
Aan: KROEZEN BV (algemeen@kroezenbewind.nl)
Aan: KROEZEN BV te Vortum-Mullem:
van : Anne Marie ten Berge.

Curator ML.Brandt belde mij vanmorgen om ongeveer 11:45 uur op.
Zij was niet tevreden met de stijl waarmee ik per e-mail het woord: CURATOR had geassocieerd:
Cutwijf
Uilebal
Rotte appel
Asociaal
Teringlijer
Oorkwal
Rat.

zie ook : www.annemarietenberge.blogspot.com

Ik lach om Brandt's gespeelde verontwaardiging.
Zak voor mijn part in een bodemloze beerput vol met jullie eigen stront.
Dat lijkt mij voor addergebroed zoals jullie, een stijlvol einde.
KROEZEN BV associeer ik als volgt:

Kriminelen
Ratten
Oorkwallen
Engerds
Zeikerds
Etters
Niksnutters

Boeven
Viezeriken

Lees regelmatig mijn stukken over u en andere criminele instanties op:
www.annemarietenberge.blogspot.com

1 opmerking:

mvr.smokey zei

Geachte Mevr ten Berge

Ik kan U alleen maar gelijk geven in U reactie. Ik zit zelf namelijk ook bij kroezen bewind maar dan onder beschermingsbewind wij leven al 3 jaar van een beneden minimum leefgeld wij krijgen maar 70 euro per week voor 2 volwassenen en 4 kinderen. Ik vroeg voor geld om de schoenen te vullen aangezien dat niet gaat van het leefgeld ik kreeg hier eerst een grote mond over maar kreeg uiteindelijk 20 euro daarna werdt er nog 30 euro overgemaakt voor sinterklaas meer krijg ik niet dat wil dus zeggen 7,50 per kind terwijl erwel iedere maand 175 euro kindgebonden budget binnenkomt ik vraag nu al de hele week om een reactie van hun maar deze blijft uit ik was ook verbaasd om te zien dat ze U maandag wel konden bellen terwijl wij de hele ochtend aan het bellen waren en een ingesprekstoon kregen toen ik uiteindelijk iemand eraan kreeg was het 11:15 en was volgens haar iedereen in bespreking het zou door gegeven worden en dat was het U snapt wel dat ik op dinsdag nog een keer gebeld heb toen werdt mij tot 5 keer toe de hoorn er op gegooid omdat niemand mij een fatsoenlijke reactie kon geven ik werdt zoals gewoonlijk van het kastje naar de bekende muur gestuurt en daar moet ik het maar mee doen er is zelfs gezegd dat ik mij jongste kinderen van 5 en 6 maar moet vertellen dat sinterklaas niet bestaat dit is ronduit schandalig. Ik heb ook in de afgelopen maand 3 keer een nieuw budgetplan aan kunnen vragen omdat ik volgens hun altijd geld te kort kwam maar als hun gegevens niet kloppen en ik moet hun daar herhaaldelijk op wijzen dan vraag ik me af of ze uberhaupt wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb dan ook besloten op zoek te gaan naar een bewindvoerder die wel humaan met hun clieënten omgaan maar dat is tegenwoordig heel moeilijk en voordat ik dat rondt heb zijn de feestdagen al weer voorbij en hebben wij voor het 3de jaar op rij op een houtje kunnen bijten tijdens de feestdagen terwijl mijn partner op 4 november zijn falliesement beeindigd heeft met een goed resutaat dus ben ik de enige met schulden en staat hij dus te werken voor niks, dit is zeer frustrerend.
Dus zoals U begrijpt snap ik U frustratie's helemaal en ondanks alles wil ik en mijn gezin U toch alvast fijne feestdagen wensen en mooi en vooral gezellig oud op nieuw.

met zeer vriendelijke groeten nog een slachtoffer van het wanbeleid bij kroezen bewind.

P.s. Sorry voor mijn lange reactie maar moest het ook kwijt.