zondag 2 augustus 2009

Publicatieverboden voor de staatsgeheimen van een klokkenluider.

Als een soort van een verwijzing naar de publicatie mijn rapport: 'Broodroof en Rechteloosheid. Juli 2002 voor het laatst gewijzigd nov.2007, publiceer ik hier mijn reactie op een nieuwsbrief van de NOS uit 2007.
RE: Nieuwsbrief‏
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: vrijdag 23 november 2007 10:17:29
Aan: NOS (nieuwsbrief@nos.dmd.omroep.nl); a.wolfsen@tweedekamer.nl; a.pechtold@tweedekamer.nl; amstenberge@hotmail.com; brieven@metronieuws.nl; buitenhof@vpro.nl; europa@minbuza.nl; g.isabella@utrecht.nl; gemeente@utrecht.nl; griffie.gemeenteraad@utrecht.nl; ib@planet.nl; info@minbzk.nl; informatiecentrum@vng.nl; j.tichelaar@tweedekamer.nl; jan.bonjer@ad.nl; jorrit.eijbersen@provincie-Utrecht.nl (jorrit.eijbersen@provincie-utrecht.nl); kiesraad@minbzk.nl; kvanoost@xs4all.nl; louis de leon (mail@deleon.nl); m.mossel@utrecht.nl; m.van.der.wiel@utrecht.nl; mailartikel@nos.nl; Nationale Ombudsman (bureau@nationaleombudsman.nl); nieuws@rtvu.nl; nrc@nrc.nl; opiniepanel@eenvandaag.nl; persbericht@nieuwsbank.nl; Peter de Klein (peter.de.klein@utrecht.politie.nl); postbus16200@utrecht.nl; raadsleden@utrecht.nl; redactie@depers.nl; redactie@eenvandaag.nl; redactie@netwerk.tv; redactie@onsutrecht.nl; redactie@spitsnet.nl; redactie@telegraaf.nl; redactie@trouw.nl; redactie@volkskrant.nl; staatscourant@sdu.nl; un.brieven@ad.nl; Utrecht Politie (3568@utrecht.politie.nl); voorzitter@tweedekamer.nl; webmaster@minocw.nl; werklozenbond (werkloos@wanadoo.nl); wim.hack@provincie-utrecht.nl
CC: voorlichting@tk.parlement.nl; gkraaije@diakhuis.nl; watvindtu@utrecht.nl
Aan de redactie van de NOS-nieuwsbrief dd.vrijdag 23 november 2007

Betreft: Uitspraak Europese Hof , ivm. Spits-journalist Voskuil.
Mijn RE-onderwerp: Bronvermeldingen en 'spion'-journalisten.

Hierbij wil ik de lezer onder de aandacht brengen dat ná de GPD-affaire, Nederland er op kan rekenen dat een undercover mentaliteit cq systeem er voor zorgt dat journalisten spioneren voor de AIVD,en hun bevindingen niet openbaar mogen maken. Ik kan inmiddels als ervaringsdeskundige stellen dat niet alleen de schrijvende journalist 'spionneert'.
Hoewel ik zelf geen journalist ben, onderzoek ik vanaf 1999 in alle openbaarheid en met succes het criminele gedrag van uitvoerende overheden Ik heb onder andere, aangiften gedaan van Utrechtse sloop-en bouwfraudes alsook van levens-delicten, zoals doodslag en ontvoering.
Deze misdrijven zijn gepleegd én onder de pet gehouden door bekende bewindvoerders waaronder ministers, burgemeesters en commissarissen van de Koningin. Ik heb ondervonden dat rechters,griffiers en advocaat-procureurs een 'horen,zien en zwijgen mentaliteit' hebben waar je koud van wordt.
In alle strafbare zaken die ik boven tafel bracht, kan ik op het OM, de complot-theorie loslaten. Ik adviseer u mijn beweringen na te trekken bij de oud-PG Joan de Wijckersloot en bij Harm Brouwer, de huidige super PG, Zij weten dat ik de bron ben die elke bewering kan bewijzen.
Doe ook maar eens onderzoek naar het verdoezel-, benoemingsbeleid van de ministers Donner en Hirsch Ballin, Remkes en van der Horst. Dit beleid draait tropenjaren.
Een van de ergste criminelen met name burgemeester Annie Brouwer-Korf van Utrecht (PvdA) is veertien dagen terug (zie Sdu Wet & Recht.) voorgedragen voor een benoeming op het ministerie van Justitie. Het is en blijft een kwestie van onderwereld figuren op bestuurlijk pluche.
De bedorven bananen die laatst aanspoelden op onze stranden zijn een juiste verbeelding van de Nederlandse schijnwereld van een verrotte democratische rechtstaat
Men mag/kan mij zien als een klokkenluider van de corrupties van de overheden.
Mijn eerste verslag: 'Broodroof en rechteloosheid' dateert van juli 2002 en is in een oplage van 500 stuks het land ingestuurd. Ook de herinneringen aan de MEDIA, de Regering, de Tweede Kamer, de politieke partijen, de Provincie-en de Gemeente Utrecht om actie op dit rapport te ondernemen zijn kennelijk als hét Staatsgeheim voor de nieuwe eeuw aangemerkt.
Remkes heeft nog eens gereageerd met het advies om de Staat der Nederlanden aan te klagen, maar hij heeft makkelijk praten. Het Kabinet heeft afspraken gemaakt mij geen Rechtsbijstand te gunnen.
Ik zeg het Hare Majesteit na: "De leugen regeert". Er wordt blijkbaar gelogen, door de overheid, de politieke partijen én de media. Een collectieve handicap die alleen mogelijk is bij een systeem dat werkt met undercover journalisten, bureaumedewerkers en ambtenaren.
Als manipulerende 'spion' journalisten zijn bij mij onder andere, bekend: Michael Magielse (NOVA en RTV-Utrecht), Mos (Telegraaf) Geerdink (Metronieuws) en Peter R.de Vries.
Als 'spion' medewerkers bij het OM (Onrechtmatige Manipulaties) wijs ik oa aan: Harm Brouwer, mr. Klopper-Gerretsen, mr. Samson, mr. van Nimwegen, mr. I. Berben. Alsook verschillende parketmedewerkers arrondissement Utrecht en Arnhem, de ministers van Justitie en BZ&K.
Als 'spion' ambtenaren, heb ik onder andere te maken gehad met Jan Otten (Dienst BZ&GB Utrecht) en Hennie Spelbos (Hfd. Registratuur Utrecht). en vele anderen.
Om tot een oplossing te komen heb ik mij kandidaat nieuwe burgemeester voor Utrecht gesteld.
Maar de minister van BZ&K wil niet luisteren. Een burgemeestersrefendum is onwettig omdat je bij Wet en Regel geen refendum mag houden over individuele kwesties zoals benoemingen, ontslagen, kwijtscheling enz... Ook Aleid Wolfsen is eigenwijs. Hij wil in Utrecht burgemeester worden maar hij weet als geen ander (oud-rechter) dat de ambtelijke misdaden van zijn voorganger(s) inzake het fatale machtsmisbruik (tegen mij gericht) weer bij hem aangekaart worden.
Vanzelfsprekend heb ik bij herhaling aan de Regering om bescherming gevraagd. Maar die kreeg ik niet. Na iedere aanslag voelde ik me steeds weer gelijk een kat met zeven levens die zich weer gesterkt wist door haar gelijk. De Kabinetten Kok en Balkenende hadden nooit mogen bestaan.
Graag ontvang ik van een ieder aan wie ik deze brief stuurde (alfabetische volgorde), óók van de regerende lafbekken in Den Haag en Utrecht, een reactie.
Met vriendelijke groet, Anne Marie ten Berge. Servaasbolwerk 4. 3512 NK Utrecht.tel.030-2316070. gsm: 06-46443768. e-mail adres: amstenberge@hotmail.com


To: amstenberge@hotmail.com
From: nieuwsbrief@nos.dmd.omroep.nl
Subject: Nieuwsbrief
Date: Thu, 22 Nov 2007 16:00:53 +0100


NOS nieuwsbrief 22 november 2007



Koen Voskuil in 2000 (Foto: ANP) > Europese Hof tikt Nederland op de vingers
Journalist Koen Voskuil is in 2000 onterecht vastgehouden door justitie, oordeelt het Hof van de Mensenrechten.

Geen opmerkingen: