dinsdag 14 april 2009

Blogreactie (14 april 2009) aan klokkenluider G.B.te Z.

RE: Het Corrupte WMO systeem.....
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: dinsdag 14 april 2009 8:57:53

Goede morgen, beste meneer G. B. te Z.en collega klokkenluider. Dank voor uw reacties en uw uitnodiging. T.z.t.kom ik. Het liefst met de trein. Dat wordt altijd lachen. Omdat ik geen inkomsten heb reis ik zwart. In de trein zoek ik de conducteur op en vraag een ticket en een boete uit te schrijven. Daar hoor ik dan nooit meer wat van. Kennelijk wil de overheid mij niet graag voor de rechter horen verklaren waarom ik dat gedaan heb. Vanaf 10 januari 2000 heb ik immers geen inkomsten, geen werk, geen vermogen enzovoort meer 'genoten'. Dat kan namelijk helemaal niet.Toch ben ik niet de enige die zo gepakt is geworden door de wetsovertreders. Bij broodroof en rechteloosheid zijn de daders,strafbaar. Deze daders en medeplegers van deze misdrijven en delicten zijn Nederlandse bewindvoerders. Zoals ministers, burgemeesters, commissarissen van de koningin en nog meer van die smeerlappen bij de overheid. Ook die politici die zich steeds weer herkiesbaar laten stellen, ik bedoel die volksvertegenwoordigende organen zoals de Nederlandse bestuurders bij de Tweede Kamer, de Utrechtse Gemeenteraad en de Provincie Utrecht hebben, in mijn zaken, kilo's boter op hun schaamteloze hoofden. Ooit zal er voor alle klokkenluiders recht gedaan moeten worden Daar ga ik voor. Ik werk er hard aan en doe vreselijk mijn best. Het is jammer dat de riemen waar ik als een van de vele klokkenluiders mee moet roeien meestal ingepikt worden door de criminele overheidsinstanties. Zo ook bij mij. Ik heb geen geld. Ik peddel daarom met blote handen. Waar de overheidsinstanties mij als hun vijandige dissident zover mogelijk willen wegschuiven en voortdurend met mij en de wet in strijd zijn,daar houd ik deze tegenstanders zo dicht mogelijk bij mij. Ik ben namelijk hún probleem. Hún spook in de kast. Ik ben hún hoofdpijndossier. Wij, klokkenluiders zijn vreselijk belangrijk voor Nederland. Wij zijn de getuigen van de opzettelijke ongerechtigheden die de overheid de burgers aandoet. Wij klokkenluiders horen ook deze foute overheidsorganen en hun medestanders, hun handlangers, die ook bij de rechtbanken en de media werken, geen moment rust te gunnen. Geen moment te geven waarin ze mogelijk gaan denken dat wij, klokkenluiders ons verzet tegen hun corrupties opgegeven zouden hebben. Enfin het is weer een nieuwe dag. De zon staat te schijnen. Ik geniet van het lichtgroene lentegroen en de bloesem aan de bomen. Ik wens u ook een fijne dag.En wat die klokkenluiderssite betreft... Ik schrijf mij zo spoedig mogelijk in. Met hartelijke groeten. Anne Marie ten Berge
www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: